FAQ

Jak zjistím správnou velikost oblečení?

Pro všechny modely máme vytvořenou tabulku velikostí podívejte se sem.

⇒ nahoru


Zasíláte zboží i na Slovensko?

Dočasně pozastaveno.

⇒ nahoru


Je možná výměna zboží?

Ano, ve lhůtě 14 dnů od koupi je zboží možné vyměnit přes E-shop, postupujte ,prosím, dle návodu v sekci Výměna a vrácení zboží.

POZOR - dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku ale nelze vrátit zboží vyrobené na zakázku (i dovyráběné) nebo jakkoli upravené na přání zákazníka.

⇒ nahoru


Reklamuji zboží, bude mi vráceno poštovné a dopravné?

Ano, pokud bude reklamace v souladu s reklamačním řádem uznána jako oprávněná.

⇒ nahoru


Mám problémy s objednávkou, nejde mi otevřít košík, nemůžu se přihlásit.

První věc co vyzkoušej je zavřít a znovu otevřít prohlížeč. Požadovanou akci zopakuj. Pokud se problém nevyřešil, zkus náš e-shop otevřít v jiném prohlížeči. V případě přetrvávajících problémů nám napiš e-mail na info@swagme.cz. Do e-mailu nám napiš problém, na který jsi narazil/a a prohlížeč, ve kterém se ti to stalo.

⇒ nahoru


Lze si u vybraného motivu, trika, mikiny, snapbacku a kecek vybrat jinou barvu nebo vytisknout vlastní motiv, nebo výšivku?

Ano, veškeré motivy můžeme upravit přesně podle tvých představ! Motiv můžeme umístit na jiný druh oděvu, jinou barvu, nebo si dokonce můžete vytvořit svůj vlastní návrh. Na tento styl poptávky využij náš zakázkový formulář ať společně můžeme doladit poslední detaily.

⇒ nahoru


Kdy můžu očekávat svojé objednané zboží?

Dodací lhůta dle způsobu doručení 7-14 dní, ale může se stát, že hromadně příjde spousty objednávek, které nám rozhýbou skladové zásoby. V těchto případech je možné, že vaše objednávka musí projít výrobou a dodaní se může prodloužit. Když taková situace nastane, zákazníka vždy kontaktujeme. Když je naopak potřeba balíček poslat co nejdříve (např. narozeninový dárek), zadejte objednávku a ještě nám telefonicky sdělte do kdy balíček potřebujete. Budeme se snažit vyjít maximálně vstříc

 


 

⇒ nahoru


Objednané zboží nedorazilo.

Po vyexpedování zboží z našeho skladu a vyzvednutí Českou poštou (nebo PPL) Ti zašlou E-mail, nebo  SMS s informací o převzetí zboží a jeho doručení (více na Platby a doprava : vyhledání zásilky) .

Pokud zboží k Tobě z jakýchkoliv důvodů nedorazilo a ve "vyhledání zásilky" nebyla uspokojivá odpověď, informuj nás ihned telefonicky, nebo E-mailem - info@swagme.cz  - + 420 602 335 591. My zahájíme v případě potřeby s Českou poštou (resp. PPL) reklamační řízení. Na vyřízení reklamace mají 30dní. Ihned po ukončení reklamačního řízení tě o výsledku ihned budeme informovat (uděláme vše proto, aby vše proběhlo v nejbližším možném termínu ve Váš prospěch) a zboží zašleme znovu. U zboží na dobírku je možné nové objednání a odeslání bez čekání na výsledek reklamace.

⇒ nahoru


 

⇒ nahoru


 

Nenašel jsi odpověď na svůj dotaz? Napiš nám! info@swagme.cz